Wednesday, February 25, 2009

Links

Asta e un post care intra la categoria "nu-mi vine sa cred ca nu m-am gandit mai devreme" (de fapt m-am gandit, dar mai demult:) ), si anume, n-am pus linkuri la forumuri! Sigur, pe forumuri gasesti oameni si informatiile de TOATE tipurile. Dar intotdeauna sunt foarte instructive intr-un fel sau altul.

iata cateva care-mi plac mult:

Language Learning Forum - pentru cei care iubesc limbile, aici se gasesc o droaie de informatii interesante, de linkuri despre aproape orice limba de pe pamantul asta:) Cred ca in ziua de astazi, cu Internetul la dispozitie (o gramada de resurse online si gratuite!), e mare pacat sa te limitezi la limba materna si eventual la o alta invatata pe bancile scolii. Lumea e mare!!

Buddhist Forum - imens! Contine o groaza de topic-uri care variaza de la diferitele scoli si orientari din budism pana la nutritie, yoga, si limbile in care a fost vehiculat budismul (sanskrita, tibetana, pali...). Trebuie insa sa va inscrieti (gratuit) ca sa puteti citi postingurile.

Yoga Forum - in franceza.

No comments: