Tuesday, April 28, 2009

Sanskrita : surse

Aici.

3 comments:

Owner said...

hmmmm observ cumva o noua pasiune pentru posturile la intervale lungi si formate dintr-un singur cuvant? ;))

auzi, ce chestie am aflat azi citind un email mai lung adresat universitatii (si l-am citit numai ca sa fac ceva sa nu ma apuc iarasi de lucrarea mea care trebuie terminata in curand :)) ) - directoarea bibliotecilor universitatii de aici a terminat facultatea (ma rog, una din ele) la Cluj :) mica-i lumea! :)

A. B. said...

Daga!!!!!!!!!!!!!!:)))

Da, am observat si eu dupa ce am scris post-ul:) si eu am o groaza de lucruri de facut pana la mijlocul lui iunie, asa ca nu prea am timp de blog:)

Chiar ca mica e lumea:)pe de alta parte, pana si noi am ajuns prin strainataturi, asa ca...:)

XXX

Owner said...

ce faci de la mijlocu lu iunie? mergi acasa? :) pup, si tin pumnii pentru toate cele care sunt de rezolvat :))