Wednesday, May 6, 2009

Super Brain Yoga

:)
daca ajuta, de ce nu?
But what's with the title?!

3 comments:

Owner said...

hahahahaha this is hilarious :))))))) sigur ca da, daca ajuta, sa tot faca :) mi se pare putin suspect totusi ca nu i-au intrebat pe oamenii astia daca fac si altfel de exercitii fizice in mod regulat si disciplinat (si daca alea n-au ajutat sa-i faca mai "destepti") si daca treaba asta functioneaza mai departe de efectul placebo :)))

in plus, chestia cu emisferele creierului... am oarecare dubii ca e nevoie sa te tragi de urechi ca sa le "echilibrezi" (nu stiu exact ce inseamna a le echilibra din moment ce saracele sunt in perpetua miscare cat timp omul traieste, si din cate stiu eu n-a demonstrat nimeni pana acum ca e benefic ca emisferele sa fie "in echilibru" - in plus, creierul integreaza informatiaaaaaa cred ca ar fi timpul sa ma opresc :))) ) dar am senzatia ca le poti echilibra (activa pe amandoua) si daca pasheshti cu ambele picioare, daca privesti cu ambii ochi, etc. De ce-s fix urechile alea mai cu motz :)))

Oricum :)))))))) hai sa nu fiu eu iar gica-contra :) daca oamenii-s fericiti si mai destepti... asa sa ramana :)

A. B. said...

:)))
ai dreptate ca poate fi echilibrat creierul cu toate elementele de care vorbesti:)))acuma, ca ar fi bine sa fie echilibrat creierul nu mi se pare foarte greu de inteles, ca doar fiecare parte are anumite proprietati, si cand unele sunt dezvoltate si restul nu... in anumite situatii ne descurcam, in altele nu..
In video, daca bine-mi aduc aminte, spuneau ca sunt lobii urechii mai cu motz pentru ca pe acolo circula nush ce puncte de acupunctura... dar si mie mi se pare straniu ca numai exercitiul asta sa determine asa un hal de schimbari:))
...o sa-l incerc si eu:))) mai stii ce 'gheniu' o fi ascuns prin calturile creierului meu...

Owner said...

stii, chestia cu echilibratul si cu toate "partile" functionand la fel (sa fie la fel de dezvoltate ca altele) nu sunt intru totul de acord. nu stiu daca ai vazut vreodata reprezentarea simturilor in creier dar zonele sunt inegale, si inegalitatea asta contribuie la felul in care percepem lumea. O egalizare ar putea schimba totul. In plus, studii pe creierii unor calugari tibetani au aratat ca la ei, partea creierului care se ocupa de sentimente pozitive, de armonie si mai stiu eu ce chestii bune e mult, mult mai dezvoltata decat la oamenii obisnuiti, in timp ce la oamenii cu depresie si cu anxietate, o alta parte a creierului e mult mult mai dezvoltata decat la oamenii obisnuiti. Muzicienii, pe de alta parte, au alta parte mult mult mai dezvoltata decat oamenii obisnuiti. Nu crezi ca ar fi oarecum pacat sa fie toate partile astea la fel de active la toata lumea?

Pe de alta parte, s-a aratat ca gandurile si sentimentele modifica creierul (a nu se exclude ganduri si sentimente de echilibru sufletesc). Asadar, n-ar fi mai practic sa activam diverse ganduri si sentimente specifice decat sa ne apasam pe urechi in sperantanta ca ne vom echilibra lobii, in speranta ca se va intampla o minune? :)

oricum, daca tu te apesi pe urechi si chiar se intampla o minune, nu uita ca neuronul tau e si neuronul meu, asa ca vreau si eu o parte din minune :))))))))))